مزایای استفاده از برد هوشمند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

جایگزینی سیستم‌های دستی و قدیمی با استفاده از سیستم‌ها و دستگاه‌های الکترونیک، که اصطلاحاً هوشمند سازی گفته می‌شود، امروزه در همه‌ی عرصه‌ها در حال گسترش و بهره وری است. آموزش و پرورش شاید اولین سازمانی بود که این تکنولوژی را تحت عنوان «مدراس هوشمند» پذیرفت که در سال 1948 آقایی به نام دیوید پرکینز و همکارانش در دانشگاه هاروارد طرح آن را به عنوان تحولی جدید در امر آموزش ارائه نمودند.

مزایای استفاده از برد هوشمند

مزایای استفاده از برد هوشمند

برد هوشمند در واقع یکی از بهترین ابزارها در جهت تعاملی کردن آموزش بین معلمان و دانش آموزان یا دانشجویان و اساتید هستند. به عنوان مثال در شرایطی که افرادی در جلسه یا کلاس غایب باشند، از طریق این سیستم می‌توان تمام مباحث مطرح شده در ذخیره نمود و با همان کیفیت در زمان دیگری در اختیار افراد غایب قرار داد. در گذشته در مدارس تنها اتاقی به نام «اتاق سمعی بصری» به منظور پخش فیلم و ویدئوهای آموزشی وجود داشت که دانش آموزان وقتی قرار می‌شد ویدئو یا یک رسانه‌ی سمعی بصری را ببینند باید محل کلاس را به آن اتاق خاص تغییر می‌دادند. امروزه در صورت تجهیز کلاس با این بردهای هوشمند دیگر نیازی به وجود چنین اتاقی به این منظور نخواهد بود، زیرا این سیستم علاوه بر پاسخگویی به نیازهای سمعی بصری درباره پخش ویدئو و صوت می‌تواند برای نمایش و توضیح انواع محتواهای دیجیتال آموزشی کارکرد بسیار خوبی داشته باشد. همچنین به راحتی و طور مستقیم روی صفحه این بردها می‌توان نمودار، گراف و انواع جدول را طی زمان کمی رسم نمود.

از آنجا که روش‌های خاصی در ساخت این بردهای هوشمند به کاررفته است می‌توانند به امر یادگیری سرعت بخشیده و آماده سازی و درک مفاهیم را بسیار تسهیل نمایند. زیرا یکی از مزبت های این سیستم این است که در هنگام ارائه‌ی یک مطلب می‌توان چندین منبع اطلاعاتی مختلف را به طور همزمان به کارگرفت و در معرض دید مخاطبان گذاشت. علاوه به راین موارد کاربر دارای اختیار زیادی در دستکاری و جابجایی همه‌ی مطالبی و محتواهایی است که برای مخاطب ارائه می‌دهد. در نهایت می‌توان گفت این سیستم دارای پتانسیل‌ های فراوانی است که می‌تواند اثربخشی زیادی در ایجاد محیطی پویا در محیط‌های اداری و آموزشی به ارمغان بیاورد.

 

  منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه

 





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 24 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی